Bring_it_on!!:)) Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Jeg har tatt nesespary i 5 dager nå.. I håp om og bli kvitt øreproppen som har vært der like lenge.. Samt også mot nesen som er veldig tett titt og ofte iløpet av dagen.. Men tidligere når jeg har tatt nesespray så har det på en måte merket at det har kommet inn i systemet .. Noe har kanskje kommet ned i svelget osv.. Men nå så merker jeg ingenting til det.. Helt tett helt øverst liksom.. Er det det som er tegnet på at bihulene er helt tette?? Forsåvidt ikke noe særlig med smerter .. Sett bortsett fra ekstreme slitsomheten ved og høre seg selv og alle andre hundre ganger så høyt inni hodet .. hehe.. ;p
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Hehe hadde det sånn for en stund siden. Skikkelig tett i nesen og øredotter fra h****. Så prøvde jeg den nesesprayen med menthol. Helt forferdelig å ta, men den hjalp skikkelig! For å sjekke om du har bihulebetennelse kan du bøye hodet fremover. Hvis det presser på og gjør vondt i panna er det sansynligvis det... Kan også være du har allergi, tror det er problemet mitt. var skikkelig dårlig i mai når det var så tørt og varmt, og mye pollen... bedre nå når det er drittvær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå