Modo Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 hvor raskt er det vanlig å få mensen tilbake etter fødsel? jenta mi er nå blitt 7 uker, og i dag kommer det friskt blod, lik menstruasjon....... renselsen gikk jeg ut fra var ferdig for 2 uker siden, fordi de siste ukene har det kun vært blank/svak oransje veske som har kommet ut. jeg fullammer! noen som har erfaring med dette eller har opplevd å få tilbake mensen kjapt etter fødsel??
Eliise Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Tror det er store variasjoner på det.. Jeg fikk etter 8 uker sist, og var rimelig irritert!!! Men men, ikke noe å gjøre med det =)
katlinka Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Fikk mensen tilbake 7 uker etter fødsel. Fullammet også.
mammas Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 varierer fra person til person, fra bare 5-6 uker, til meg hvor det tok 16 måneder.
Vertigo Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 KAN være siste rest av renselsen som kommer, men det kan også være mensen, ja... Det vil du vel få vite om en måneds tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå