Gå til innhold

Hvordan ligger deres 8mnd babyer ann i "løypa"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi drar seg framover med ene albuen,ganske artig å se på. Hun har også begynt å stå på alle fire og vugger kraftig fram og tilbake,men har ikke funnet ut hvordan hun kommer seg framover. Babler endel,sier mammamamma,bapp,gaga.

Hvor mange dupper har deres babyer på dagtid? Jenta mi begynner å våkne mer etter kveldstid,så vi prøver å gå ned på to dupper på dagen. Ikke så enkelt,for hun er jo som regel veldig trøtt,hun har jo et veldig høyt aktivitetsnivå også,er jo hele tiden på gulvet og saumfarer huset.

Kunne vært ålreit å høre hvordan dere gjør det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi er 8,5mnd og aker seg bakover på gulvet! ender med at hun er under sofan, under bordet, mellom blomsterpotter osv. hun var sen med å ligge på magen, da vi har strevd mye med låsninger i nakke og rygg m.m. vi er med fysioterapi, samt vi var med kiropraktor. etter forige besøk satte hun ting i gang, og er mye i aktivitet på gulvet. begynt å løfte rompa som smått, og er vel ikke lenge til hun finner ut at hun kan komme seg fremover også! hehe :)

maria sover to ganger om dagen, gjort det i et par måneder nå.

Står opp mellom 0600-0730, og legger seg til å sove tre timer etter hun har stått opp. sover da 1-3timer, og er våken i nye tre timer og sover deretter en dubb på ettermiddag på 1-2timer. legger seg 1900, og sover da til neste morgen, avbrutt av litt nattamming.

Hun sov natten gjennom til hun var fem mnd, og begynte da å våkne både tre og fire ganger!

Endte med at hun np ligger i vår seng, da jeg ikke orker opp flere ganger per natt, og nå sover vi godt begge to.

Enn så lenge så synes jeg det bare er kos å ha henne sammen med meg i sengen, så stresser ikke med noe nattavenning eller å ha henne i egen seng :) er bare lita en gang ;)

Skrevet

Ålreit å høre hvordan sovinga deres er! Her og blir det endel samsoving,hun sovner i senga mi,og jeg må ofte ligge der i et par timer for å få henne rolig,hun sover,men vil hele tiden snu seg over på magen,og da våkner hun og begynner å leke. Har prøvd meg fram med å gå med en gang hun sovner på kveldene,men hun våkner og bare "tuller". Like greit at jeg ligger og halvsover litt sammen med henne til hun har falt i dypere søvn. så når jeg legger meg,putter jeg henne i sprinkelsenga,der hun sover hele natta. Hun snur seg i søvne og sover mest på magen da. Hun får ikke noe mat på natta,men ei flaske etter at hun er i seng.

Skrevet

Jenta vår på 8 mnd åler seg fremover, hun kommer seg dit hun vil:-) Begynte å stå på alle fire for 1 mnd siden, men har ikke begynt å krype enda.....står like gjerne på tærna også, rompa rett i været:-) Prøver å reise seg opp etter ting, er nok ikke lenge før hun klarer det-)

Hun er våken i 3 timer før hun sover. 2 lurer om dagen, alt fra 40 min- 2 timer. Legger seg 19-19,30, begynner å bli vanskeligere å legge, så kanskje ikke så lenge til kun soving 1 gang på dagen.....Er ikke sutrete heller selv om hun er trøtt. Utrolig blid og glad jente:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...