Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Har det noen påvirkning på avgjørelsen? Det er jo en kjennsgjerning at smaken er som baken.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Det lurer jeg på også igrunn - her er det vi som foreldre som velger navnet til barnet. Hvis vi ikke får bestemt oss så spør vi om synspunkter fra familien - ikke vilt fremmede mennesker.. Men det er oss da
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Ja, skjønner hvis noen ber om forslag til navn. Men det jeg ikke skjønner er de som spør "synes dere .... er fint?" Så svarer noen nydelig, noen harry, noen det heter barnet mitt, og noen det liker jeg ikke. Kommer det noe fornuftig ut av det? Skjønner hvis man spør venner og familie, fordi de skal ha noe med barnet å gjøre + at man vet hva slags smak de har og verdsetter meningen deres. Men vilt fremmede? HI
prebs Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Fordi fremmede kjenner en ikke, og de unngår høflighetsfrasene som venner og familie gjerne kommer med uansett: "Ja, det var jo fint, det..." Her får man iallfall ærlige svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå