Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som det er så mange som fokuserer mest på menstermin. Er det slik eller er det bare jeg som håper det??

Jeg ble nemlig satt tilbake fra 15 juli til den 24 juli. Synes selv dette var veldig lenge. Flere som har blitt satt tilbake, når eventuelt startet fødselen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mens termin i morgen og ul termin 10 juli..

tror neppe det skjer noe de første dagene her i hvert fall.

selv om ul terminen umulig kan stemme.

om den stemmer testet jeg positivt før det skulle vært mulig.

men, vi får se hva som skjer. =)

så jeg lurer også på hvilken termin som stemte best på andre?

Skrevet

Jeg forholder meg først og fremst til UL-terminen for det gjør jo både jordmor og legen min. Men mensterminen har jeg i bakhodet i tilfellet hvis noe skulle skje rundt den datoen så er jeg ikke overrasket. Jeg har menstermin 16.aug og UL-termin 26.aug. Forbereder meg på at ting kan skje f.o.m. begynnelsen av august og til og med flere dager inn i september. Gikk 14 dager over UL-termin sist, så jeg vet alt om hva venting innebærer.

Skrevet

Jeg ble også flyttet tilbake, nesten 2 uker... Og det hadde heller ikke stemt med meg, unnfangelse i forhold til ULtermin, da jeg har relativt korte sykluser. Så jeg blir ikke sjokkert om babyen kommer 2 uker før ULtermin, for å si det sånn...

Men det er jo liksom ikke noe å gjøre med da. Kommer'n så kommer'n, og man blir jo ikke satt i gang ut fra menstermin.=) Så en får bare vente å satse på at den er ferdig da den kommer!!

Skrevet

Jeg føler meg skikkelig "snytt" av UL terminen jeg fikk... Min mens termin var satt til 23.juni, men UL viste hvertfall to uker før, så jordmor satte den til 14. juni. Nå går jeg her like gravid og blir satt i gang på fredag dersom det ikke har skjedd noe til da......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...