Musemor med tre søte små Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Poden begynner i barnehagen i august, og vi har begynt å tenke på hva av klær vi skal kjøpe inn. Hittil har vi kjøpt inn et par litt høye, stødige og delvis vanntette joggesko, regntøy (bukse + jakke) og sekk Har funnet ut hvilken parkdress vi skal kjøpe. (trenger vi en eller to?) Har også begynt å tenke på gummistøvler. Hva har vi glemt?
Snupi27 Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 * minst 2 skiftetøy i skuffen i bhg. (innetøy, bukse, genser osv..) * tøffler *gummistøvler *lurt med 2 regntøy tilfelle det ene er vått og de skal ut engang til (går an å kjøpe et helt og et delt regntøy) *sandaler *solkrem *solhatt *du kan jo ha en parkdress i bhg og ha en hjemme tilfelle du må vaske den første og den ikke rekker å bli tørr
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 snuppa her skal også begynne i barnehage i august, vi har kjøpt en tynn dress som er vandtett som hun kan bruke høst og vår når det ikke plask regner, så skal vi kjøpe regntøy som hun kan ha når det plask regner pluss en vinterdress med utagbar ulldress, så jeg har da to dresser, har begynt å bruke den tynne nå når hun sitter i steinene her hjemme, elsker den:D ville hatt en tynn å en vidterdress altså min mor jobber i barnehage så hun kjøpte den for de bruker de så mye nå når de ikke plask regner å ikke er så kaldt, syntes det var unødvendig med to dresser men nå syntes jeg den er helt genial;)
Blue Lady Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 * Støvler * Lette kanskje vanntette joggesko til å ha utover høsten når det er litt vått i marka * Regntøy * Vanntett parkdress * Flere luer og skjerf (ha hvertfall 2 luer i bhg) * Et par tynne votter i høst * Sko å ha inne * Skiftetøy i bhg, både inneklær og klær til å ha under regntøyet. * Tynne ullsokker til høsten * Jakke til de fine dagene * Lette sommerklær, mange fine dager i august * Stellekrem * Solkrem * Kuldekrem *
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå