Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagene, ettermiddagene og kveldene (og - ikke minst - nettene!) flyr avgårde i en rasende fart for tiden. Jeg synes jeg blunker en gang eller to, og svisjsvusj så er det neste dag...

NÅ forstår jeg hva alle har snakket om i mange år. Jeg har lenge fått høre "bare vent til barna blir større - da kommer tiden til å fly avgårde. Plutselig er de konfirmanter." Med to barn på under to år har jeg tenkt/følt "JA, SÆRLIG!!!!" Følte at jeg kom til å ha netter med to våkne unger, to bleiebarn, to hjelpeløse små som hang i skjørtene mine til evig tid...

Men jeg tok feil.

Gurimalla, nå har jeg snart ikke småbarn lenger. Jeg synes de begynner å bli så store... Størstejenta er ferdig med førsteklasse nå. Jeg får lyst til å stanse tiden noen ganger! Jeg rekker ikke følge med, rekker ikke å nyte disse - tross mye mas og kav - hærlige småbarnsårene. Heldigvis er minstesnuppelure i barnehagen ennå, hun er litt liten en liten stund til...

Her inne har jeg ikke hatt mye tid til å være på en stund. Vit at jeg tenker på dere alle sammen. Noen av dere ferierer, noen sliter med sykdom både hos seg selv og pårørende, noen ruger på nye små mennesker og noen har fin bebis hengende i puppen... Jeg er innom i ny & ne og leser litt og gråter litt og smiler masse, men har ikke hatt tid til å svare så mye i det siste dessverre. Men jeg tenker på dere!!

Travel hilsen og gode klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære kjræe utrings der er du jo!

Vit atjeg tenker på deg også, i hytt og pine, og så kjenner jeg at du er her av og til i kulissene :-) Tida går fort... den går fryktelig fort. storegutten skal opp i tredje, det rare er at han gikk da i bhg i fjor, gjorde han ikke ;-/... dritgreijenat med museflettene til alle kanter er to år, og den nye babyen er 2 mnd???????????????????

jeg skjønner ikke no...akkurat som deg, hvor blir de av de bittesmå menneskene?

Det er godt å høre at du finnes, og godt å se at du virker nok til å stikke innom i ny og ne! God sommer fining!

god klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...