lene_86 Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Skal på første ul klokka 14 idag, for å finne ut av hvor langt på vei jeg er kommet. Håper så inderlig å se et bankende hjerte:) Tror jeg er 8 uker på vei, men er veldig usikker så her kan alt skje:)
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Ønsker deg masse lykke til:) jeg skal ikke før neste torsdag..håper på d samme som deg så klart=) må få høre hvordan d går da =)
lene_86 Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2008 Gikk kjempefint:)Det bankende hjertet var der!Ble kjempeglad!Men var bare 6+2 da..Det var litt nedtur men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå