M by M Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Blir dere sure om barnet har dagsbrukte klær på seg når de blir levert for helgen?
solstråle69 Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Nei. Er ikke vant til noe annet. :-) Men jeg har aldri forstått deres mor på det området, tror jeg ville sørget for at barna ble levert "rene og pene". :-)
Galskapens overhode Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Hva er galt med dagsbruke klær??? Jeg sender jenta mi til pappaen rett etter barnehagen.. Ofte er det sånn stress at vi ike har tid til å bytte noe tøy før vi reiser.. I hvertfall når jeg jobber.. Så lenge ungen er tørr og ikke ser ut som den akkurat kom fra en ukes vandring i skauen.. så er det da ikke noe galt i det...
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Huh? Om man leverer på ettermiddagen, er det da normalt og skifte rett før avreise?? Nei, ærlig talt. Her sender jeg snuppa i de klærne hun har hatt i bhg. Stress nok å måtte være hos far kl 16.00 sharp, om ikke jeg skal hjem og skifte på jentungen og!
Snuppa! Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Hehe,jeg sender jenta mi nybada og ren. Hun kommer hjem skitten.
M by M Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2008 Jeg leverer også rett etter barnehagen og skifter ikke klær på henne om ikke hun er veldig skitten. Sender emd rent skift til hun skal hjem og pappaen har klær. Sier han ikke trenger å vaske det skitne da. Noen ganger gjør han det, andre ikke. Bare ser at noen stemødre syns det er ufint at barna blir levert i dagsbrukte klær...Derfor jeg lurte.
solstråle69 Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 Presiserer at svaret mitt baseres på at barna hentes av far kl 1800, 4 timer etter skoletid - og ser ut som om de har brukt klærne i en uke. :-) Helt greit, jeg vasker jeg - ville bare ikke sendt dem avgårde sånn selv. :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. juni 2008 #8 Skrevet 25. juni 2008 Om det er dems største bekymring med ste-barna, så tror jeg de skal være takknemmelig )
M by M Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. juni 2008 Klart det er forskjell på bedritne møkkete unger og bare litt skitne. Hadde aldri levert ungen skikkelig møkkete.
*-* Skrevet 25. juni 2008 #10 Skrevet 25. juni 2008 Blir jo litt styrete og da, hvis man skal begynne å bytte på barna på ettermiddagen fordi de skal på "besøk til far"... Iallfall om man ikke pleier å bytte på dem på ettermiddagen ellers. Barn er jo gjerne litt møkkete etter skole og barnehage uansett om de er hjemme eller skal til samværsforelder. Jeg har aldri tenkt på det når stebarna kommer til oss, er de skitne så er det jo fordi de har lekt i løpet av dagen, ikke fordi mor er sjuskete. Men jeg kan faktisk tenke på det selv noen ganger, at de iblant også kan være møkkete når drar fra oss. Men mor har da aldri reagert på det. Så slitsomt om man skal gå å være redd for hverandre på den måten, møkkete unger er stort sett glade unger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå