Gå til innhold

Hei dere "erfarne" nygravide.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter IKM til søndag, og prøver å ikke være så sykelig opptatt av å finne symptomer, men begynte i går med blod på papiret og små blodflekker i trusa. Dette har jeg aldri opplevd før og jeg har fått 4 stk. Dessuten våknet jeg idag tidlig og var skikkelig kvalm, og enda mer kvalm etter frokost. Kvalme før IKM? Tok en test idag tidlig, men den var selvsagt negativ, er jo 4-5 dager igjen.

Noen som har opplevd det samme? Det er blodet jeg reagerer på. Kan ikke kalle det blødning, for så mye er ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt... Er det ikke noen som har opplevd det samme?

Skrevet

Ikke for verken å skuffe deg eller gi falske håp, men jeg fikk en såkalt "festeblødning" som var bare en "liten rosa ert" flekk 3 dager før jeg testet svakt positivt. Ingen mensensmerter eller store blødninger og jeg sjønte det ikke var mensen på vei.

Lykke til:)

Skrevet

Ja, for jeg har ikke menssmerter, murringer eller noe tegn på mensen. Bare veldig ømme bryster og friskt blod ved dobesøk. Jeg har ganske stabil syklus, så TR er ikke ventet før søndag. Håååper det er festeblødning, selvom dette er nr. 5 og jeg aldri har opplevd dette før. Tvitvi.

Skrevet

Jeg hadde litt blod på dopapiret på en tirsdag, og trodde mensen var på vei, men så testet jeg klart positivt fredagen samme uka, så det kan godt hende du har hatt en "festeblødning". Krysser fingrene for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...