småtroll:) Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Til nå idag har jeg allerede: lagt på plass tre korger m klær, vasket badet, ryddet soverommene, ryddet kjøkkenet, støvsugd nede og bare to rom igjen oppe... har også gitt jenten mine frokost...nå tar jeg meg 2 minutter og slapper litt av...før jeg tar resten... Deilig m reint og ryddig hus...
mamma mitt Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Ok du gav meg det puffet i ræven eg trengte, jeg skulle egentlig være effektiv så nå går jeg. Kos deg du flinke jente og tenk på meg her utenfor Bergen som ikke har begynt enda......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå