Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff, kommer jeg meg ut av denne mørke dalen jeg har surret meg inn i???

sliter om dagen, kommer meg ikke ut av senga og bare gråter..vet ikke helt hvor skoen trykker, alt er bare mørkt og tomt..

finner jeg ut av det??? skal prøve å komme meg ut i dag, ikke vært ute på noen dager...

080377

takker for noen råd!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei min venn:o)

jeg ser mye mørke rundt deg nå, vil man oppnå noe må man jobbe, tror du hadde hatt godt av og komme deg vekk en stund. vekk fra alt og få tankene forsvinne litt.

føler at du vil få ting på plass da. og at din hverdag bli bedre.

stor klem til deg fine lilje:o)

Skrevet

tusen takk amanda!!

hadde meg en laaaaaaaaaang skogstur igår hvor jeg fikk hvilt, og klarnet tankene mine. og etter det en enda lenger samtale med sambo. i tillegg kom mensen og jeg kjente det løsnet mye i meg. så nå føles ting bedre, har hatt noen dager hjemme fra jobb og fått min egen tid uten mann og barn, som jeg har savnet veldig de siste mnd. så nå skal det opp på prioriterings listen i livet mitt :))) for er jeg lykkelig så er de rundt meg lykkelige har jeg skjønt i dag :)

så nå ser det bedre ut for dagene som kommer!!

ha en fin dag amanda!!

Skrevet

Som eg sa, du er snart spludrende igjen!! Berre husk,som du seier sjølv,å ta vare på deg sjølv midt oppi alt,er kjempeviktig

Skrevet

jepp, du hadde helt rett nattinatt :) jeg ser nå verdien av å ta bedre vare på megselv, så det skal jeg passe bedre på :)

skriver mer til deg på pm i helgen ;)

stooooor klem

Skrevet

heia vennen:)

lenge siden sist nå...

jeg visste d kom til å bli sånn, men som de andre sier her så er du på vei til lysere tider, og som jeg også har sagt før du må ta vare på deg selv og den tiden du trenger for deg selv....det er ingen andre som kan gjøre det for deg...du må gjøre det selv:)

men som du vet det er masse positivt i vente, det vet jeg...

sender deg en stor og god klem jeg:)

gla i deg vennen:)

Skrevet

hei kjære søte snille deg!!

du hadde så rett så rett.. er 50% sykemeldt denne uken, var hjemme hele forrige uke.. skal komme meg på msn mere nå som det svinger opp igjen her :)

savner å snakke med deg, gla i deg også!!

stooooor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...