baby 07.02. Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Jeg har en god venninne som skal gifte seg om en drøy måned. Hun har valgt en barndomsvennine til forlover. Hun er det ikke tak i. Så det blir ikke noe utdrikkningslag. Vet at bruden har sett frem til og gledet seg til et utdrikkningslag. Jeg har prøvd å ta kontakt med forlovet for å høre om det blir noe, men har ikke fått svar. Så jeg lurer på om jeg skal dra i gang et selv, be de bruden ønsker å ha med seg å finne på noe. (Hun har levert en liste til sin forlover for lenge siden) Eller blir det helt feil?? Jeg snakket med brudens søster. Hun mente at når hun har valgt vedkommende til forlover fikk hun ta konsekvensen av det. Hun gadd ikke gjøre noe for å få til et utdrikkningslag.
Sivalur Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Hm, høres ut som søsteren er såret for at ikke hun ble valgt til forlover?? Hadde jeg vært den bruden, hadde jeg blitt kjempeglad dersom du ordnet utdrikkingslaget. Hvis du vet at hun har gledet seg til det, så blir det jo veldig trist om det ikke blir noe av. Så sant du har fått listen fra forloveren og forloveren ikke blir tråkket på tærne, så kjør på!
baby 07.02. Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2008 Jeg har ikke fått listen.. Får ikke tak i forloveren, så jeg vet ikke hva hun sier til det.
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Kan ikke du heller invitere til en jentefest. Da slipper du iallefall å stå til ansvar for forloveren.
Sivalur Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Oi da, høres ut som bruden har valgt feil forlover, hvis det ikke engang er mulig å få tak i henne... Jeg ville nok invitert til jentefest da hvertfall! Men hadde kanskje gjort alt jeg klarte for å få tak i forloveren først...?
It's all about me Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 La meg si det slik: Jeg hadde en forlover som hørte på meg da jeg sa "Jeg kan ikke ha utdrikkningslag, jeg fullammer jo enda". Min da kommende svigerinne syntes dette var litt for ille og dro igang en middag på en god restaurant. Dette syntes jeg var helt topp. Trenger ikke være store tingen du drar igang, men en samling av alle tror jeg hun vil bli glad for.
Sivalur Skrevet 25. juni 2008 #8 Skrevet 25. juni 2008 Intensity, det blir jo helt annerledes når du selv har sagt at du ikke ville ha utdrikkingslag pga amming.. hun som HI kjenner har jo gledet seg til utdrikkingslaget, bare synd hun ikke har valgt en forlover som vil arrangere det for henne. HI: du finner sikkert på noe artig, tror hun vil sette pris på det. Det ville jeg gjort hvertfall.
Thunderstruck Skrevet 25. juni 2008 #9 Skrevet 25. juni 2008 Jeg hadde ikke gjort det hvis forloveren ikke hadde brydd seg.Er litt enig med søsteren der.Hun kjenner vel forloveren sin såpass godt også..Og det er vel ikke brudens oppgave og sende liste til forlover om hvem som skal bli invitert? Hos oss spurte forloveren til mannen min om hvem som var bedt osv.. Alt ble holdt hemmelig til dagen kom.. Håper for brudens del at forloveren gjør litt ut av det hvertfall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå