Gå til innhold

at d går an

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så sykt lei av dette forumet,så jeg skal ikke inn her mer..

snakk om useriøse små drittunger som bare skal kødde seg til,..

å d verste av alt er at faktisk mangen her er mødre-..sikkert pur unge mødre som er så barnslige å umodne at de ikke burde fått barn i d hele tatt..

ja så er jeg kanskje barnslig selv så sier dette..men nå er jeg bare så drit lei av mangen av de som er her inne..

så..takk for meg..kommer aldri inn her mer..å d er jeg glad for..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du skrev dette innlegget. Men du liker kanskje å gjøre sorti..

Skrevet

Husk stor bokstav jenta mi. Skrivefeil får deg til å se pur ung ut. Øv og kom tilbake når du har fått smilet tilbake.

Skrevet

Hehe.. Jeg elsker bim - hvorfor spør du! Når jeg er litt nedfor eller syns synd på meg selv eller noe sånn så kan jeg bare gå inn her og kikke på alle de morsomme innleggene. Også leser jeg høyt for samboeren min også har vi det morsomt i lang, lang tid :)

Også syns jeg det er moro å nøre oppunder hormonfyllte, svangre damer - så det blir enda mer liv :)

Heldigvis er jeg voksen nok til å ikke ta alt her inne for "den store sannhet" og vet at jeg kommer til å klare meg meget godt på vanlig sunn fornuft. Heldigvis er min vanlig sunn fornuft mye bedre enn mange andre her inne - det til tross for at jeg "bare" er 20år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...