Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg heier og heier og heier!!!! Og håper du er flink til å slappe av, så du kommer til den planlagte målstreken!

Husk: Fra nå av er min mobil på også på natten, for tilfelle det skulle skje noe i hui og hast!! - Vi gleder oss alle mann på deres vegne!

(og jeg gleder meg til å få kose og lukte og lytte til to nye knirkende, deilige guttebabyer...) - Blir bare ørlitt babysyk av tanken *sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia heia heia heia heia.... min mobil er alltid på, men jeg skal prøve å være så mobil jeg kan selv jeg ;-)... også på natten :-)

det er en seier og en glede at du har hjelpere rundt omkring!

Skrevet

Flere som heier her!

Og ser for meg at Seier&Glede og jeg kan bli skikkelige babysnappere i nabolaget - høres ut som vi begge er like babysyke ;-) Men altså Phantomet har lovet meg den ene da, ha, ha. Jeg kan jo ikek å lage flotte gutter og hun produserer jo slike staute karer på løpende bånd, he, he!

Skrevet

Å ja...., men ryktet forteller meg at hun får 2 denne gangen, så da blir det en på oss hver, Gummelillan!

Jeg har en liten herremann selv, men jeg blir ikke noe mindre babysyk av den grunn ;o) og så flotte som Phantomets to eldre gutter er, så er det vel ikke grenser for hvor fine de to nykommerne kommer til å bli!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...