Mrs. Bouquet Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Utbetalingene begynner i dag, men er man er ikke garantert å få pengene i dag.
MissUnderCover Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Jeg venter.. De begynner å sende ut i dag, men er ikke sikkert alle får de i dag da, men de er iallefall rett rundt hjørnet..
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 De er allerede på konto!!! :) Ååååå for en herlig dag!!!
ntnjen Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 nei desverre for jeg fikk restskatt!!! bhuuuuu Gubben fikk igjen heldigvis da!!!
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 25. juni 2008 #8 Skrevet 25. juni 2008 blir ofte utbetalt alfabetisk tror jeg...
Promp Skrevet 25. juni 2008 #10 Skrevet 25. juni 2008 Jeg fikk mine idag! De var inne på konto når jeg sjekket kl 0700... Litt ivrig! IDAG BLIR DET SHOPPING ETTER ULTRALYD!!! Ju-huuuuu!!!
Gutt05Jente09 Skrevet 25. juni 2008 #11 Skrevet 25. juni 2008 Jeg venter og venter jeg....=) Men det kan jo komme idag- eller fredag...Skulle hatt de nå- men får vel smøre meg med tålmodighet!!!
Lova Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 25. juni 2008 Aaaaaaargh! Har fortsatt ikke fått de. Flere som venter enda? Håper ikke det har skjedd en feil....
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #13 Skrevet 25. juni 2008 Det kan ta opp til en uke så det er bare å smøre seg med tolmodighet De BEGYNNER å gi ut pengene i dag, men det sier seg jo selv at alle de 2 milloner menneskene som skal ha igjen ikke kan få i dag. Jeg venter fortsatt jeg også
kua kalva,drektig igjen Skrevet 25. juni 2008 #14 Skrevet 25. juni 2008 venter fortsatt:( kjedelige greier, i allefall nå som jeg skal betale vogna til minst'n for de:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå