Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utbetalingene begynner i dag, men er man er ikke garantert å få pengene i dag.

Skrevet

Jeg venter.. :)

 

De begynner å sende ut i dag, men er ikke sikkert alle får de i dag da, men de er iallefall rett rundt hjørnet..

Skrevet

De er allerede på konto!!! :):):) Ååååå for en herlig dag!!! :)

Skrevet

nei desverre for jeg fikk restskatt!!!

bhuuuuu

 

Gubben fikk igjen heldigvis da!!!

Skrevet

Er flere kjøringer om dagen, så ikke fortvil :)

 

Skrevet

blir ofte utbetalt alfabetisk tror jeg...

Skrevet

Jeg har fått mine :D

Skrevet

Jeg fikk mine idag! De var inne på konto når jeg sjekket kl 0700... Litt ivrig!

 

IDAG BLIR DET SHOPPING ETTER ULTRALYD!!! Ju-huuuuu!!!

Skrevet

Jeg venter og venter jeg....=) Men det kan jo komme idag- eller fredag...Skulle hatt de nå- men får vel smøre meg med tålmodighet!!!

Skrevet

Aaaaaaargh! Har fortsatt ikke fått de. Flere som venter enda? Håper ikke det har skjedd en feil....

Skrevet

Det kan ta opp til en uke så det er bare å smøre seg med tolmodighet :) De BEGYNNER å gi ut pengene i dag, men det sier seg jo selv at alle de 2 milloner menneskene som skal ha igjen ikke kan få i dag. Jeg venter fortsatt jeg også :)

Skrevet

venter fortsatt:( kjedelige greier, i allefall nå som jeg skal betale vogna til minst'n for de:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...