Gå til innhold

Dere som vil kaste ut utlendinger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er det dere mener er utlendinger? De som ikke har norsk pass? De som ikke har oppholdstillatelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil kaste ut alle de som ikke er etnisk norske og som lager kvalm. Vi har mer enn nok med å passe på våre egne som ikke klarer å oppføre seg.

Skrevet

Hva er å være etnisk norsk da? Må begge foreldrene være fra Norge?

Og hva er kvalm? Kriminalitet?

Skrevet

De som opprinelig kommer fra et annet land ( at de kom hit etter at de var født)

Kvalm er å lage faenskap/ bråk ute på byen og ikke følge norske lover og regler/ normer.

Noe mer du lurer på?

Skrevet

Ja jeg lurer på en ting, er du faen meg helt sprengt i topp etasjen? Virker slik, og for dine opplysninger så finnes det faktisk ikke etniske mennesker som både vet hvordan å opprettholde lover og regler, og ikke lager kvalm og faenskap som du betegner det som.

Fy faen, du høres patetisk ut, noe du garantert er og vil være resten av din fordømte tilværelse.

Skrevet

Nå snakker jeg om flyktninger da det er som regel disse som lager bråk osv. Jeg forventer jo at disse skal følge norske lover og regler, også vår normer (uskrevne regler)

Om de ikke klarer dette så får de fint reise hjem igjen, for da er de jo ikke intressert i å tilpasse seg vår kultur osv å bo har det er trygt å godt.

Om vi hadde mått flyktet til deres land da hadde vi mått jenket oss etter deres kultur og lover osv.

Og jeg synes det bør bli sånn at om en lager kvalme...da er det snakk om sreiøse saker...voldtekt, vold og ran osv....da bør de miste oppholdstillatelsen og bli sendt hjem som straff. Det var jo en grunn til at de dro derfra.

Om en lager kvalme bør alle de andre se at det blir resultater ut av dette, slik at de resterende endrer holdning.

Ikke sette de inn her i fengselet og la de sitte på "hotell"....nei send de hjem for å sone.

At de mister familie og venner burde de jo ha tenkt på føre de gjorde de handlingene som fikk dem opp i problemet!

Skrevet

Jeg skulle inn å sjekke hva denne krangelen handlet om og så ser jeg at du mener at :

"så finnes det faktisk ikke etniske mennesker som både vet hvordan å opprettholde lover og regler, og ikke lager kvalm og faenskap som du betegner det som."

Hva i all verden mener du med det?

Både jeg og alle i min familie så langt tilbake vi kan sjekke er Noske og verken jeg eller familien min har hatt noen problemer med lover og regler eller å lage"kvalm". Faktisk er det flere av oss som jobber innen politiet og som er advokater. Så jo de finnes de som er 100% Norsk og kan oppføre seg.

Skrevet

Er forsovet enig med deg, men kan vi ikke stille oss et annet sp.mål i stedet. Hvorfor de driver kriminalitet, hvorfor de er som de er. Det er jo en grunn til det, akkurat som det ligger en grunn bak når en etnisk norsk begår lovbrudd. Jeg tror neppe løsningen er å sende alle som gjør en feil her til lands bør bli sendt tilbake. Selvfølgelig, det går ei grense. Det er noen som kun er ute etter å lage "kvalm" for folk rundt dem. Og ikke ødelegger de kun for seg selv, men de ødelegger også rykte til dem som ikke er slik. Men en bør kanskje etter første lovbrudd prøve å hjelpe disse menneskene og prøve å finne ut årsaken hvorfor de oppfører seg slik de gjør, og sette igang et hjelpetiltak for dem.

Om du gjør et lovbrudd en gang vil det ikke dermed si at du er en født kriminell, norsk eller ikke norsk. En av grunnene til at kanskje mange begår lovbrudd er fordi strafferammene her til lands er så svake, og folk frykter rett og slett ikke strafferammene. Og dette utnytter de selvfølgelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...