bibi5 Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Fant en undulat i går kveld. Som noen av dere fikk med dere i går kveld måtte klørne klippes, for at den skulle klare å sitte skikkelig. Den ene nerva var selvsagt lengre enn den så ut til, så den begynte å blø litt. Taket være tips her inne fikk jeg stoppet blødnigen. Men den var fortsatt slapp med diare. Jeg heiv meg i bilen og kjøpte fuglemat og sand sent i går kveld... og nå etter å ha forsynt seg av både kull og mat, sitter den øverst i buret og pusser fjærene. Jeg ble så glad da jeg sto opp og så at det gikk bra... Så nå er jeg ikke helt sikker på om jeg egentlig vil finne tidligere eier. Fuglen er tilitsfull den, men ustelte klør, nebb og stive tær vitner om at den nok ikke er fulgt opp som den burde....
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 flott at det finnes noen som bryr seg ;o) jeg ville kontaktet dyrevernet/beskyttelsen og nevnt dette for de .. og beholdt fuglen inntill videre. kanskje den ble sluppet fri? syntes synd på de dyrene som får sånn behandling:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå