Gå til innhold

Hei hei alle sammen! Slår meg ned her jeg:)


millus

Anbefalte innlegg

Juhuu! Da var vi i gang med nr 2. Testet positivt i dag, slo ut med en gang på CB digital, som er en genial test forresten. Har aldri brukt den før, bare vanlig CB, og de kan jo som mange vet, gi en del rom for tolkning og nøye studie av blå streker:) Men med CB var det ingen tvil i allefall...

Foreløpig er terminen min 9.mars 09. Testet 3 dager før IKM som er til fred/lør(litt ustabil). Dette var 1 pp, så her var det full klaff på første forsøk denne gangen også(tror jeg blir lett gravid...). Håper bare alt går bra, og at den lille vil slå seg til ro der inne:-) 3 år siden sist jeg var gravid, og jeg merket det veldig fort denne gangen. Trøtthet og kvalme kom superraskt, og magen begynner allerede å forandre seg litt. Starte i ny jobb 1. aug. og har et halvt års prøvertid så sånn sett var det jo ikke helt etterplanen at det skulle skje så rakt. Blir så vidt ferdig med prøvetid før jeg må ut i permisjon.... Gruer meg litt til å forteller det, men håper de går greit, har en kvinnlig sjef og har allerede jobbet på stedet i ca 1 år. Kan bli vanskelig å holde skjult da, dersom magen vokser og godgjør deg i løpet av ferien.. Jeg fikk mage raskt med nr 1 og, selv om den var endel oppblåst i starten. La på meg 24 kg, med nr 1, håper at jeg ikke kommer opp i så mye denne gangen. Følte det blei litt for tungt for meg:) Gleder meg like mye denne gangen jeg!

Lykke til alle sammen.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...