yasmina Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Skal ha Ks og i dag er det 40 dager igjen ... Begynner aa hjelpe paa naa og jeg gleder meg til han kommer. 40 dager gaar ganske fort det
ory Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Hei, Gratulere! Skal selv ha KS og har i dag 21 dager igjen, men kan vel ikke kalle meg fødeklar for det :-) KS klar kanskje??? Synes de siste ukene har gått knallfort. Håper det blir sånn for deg også.
yasmina Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2008 Hoertes ganske greit ut med 21 dager igjen Haaper det gaar fort ialelfall for jeg begynner aa bli litt lei, er 48 grader her i dag saa det begynner aa bli varmt. Men jeg har to smaa som holder liv i meg da, to gutter paa 3 og 2 aar
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 oi, 48 grader hørtes varmt ut... her er det grått og trist, men jeg er glad! Bare 40 dager igjen til termin idag! tror det går fort, har ihvertfall gått veldig fort til nå synes jeg.
ory Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Hei, ja da skjønner jeg at du ikke er i Norge ihvertfall! langt unna 48 grader her.. har selv bodd i land med de temperaturene ( men bor hjemme i Norge nå) og fy søren så varmt det egentlig er.. Håper du har en bra AC da og stabil strøm :-)
yasmina Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2008 Stabil og stabil stroem , em jeg har foreldrene mine ogsaa her merkelig nok siden vi alle er helt norske og vi har aldri opplevd at stroemmen gaar paa likt hos oss Holder til i midtoesten for tiden, mannen jobber her Syns egentlig det gaar over all forventning aa vaere gravid i varmen, men det er vel fordi jeg strengt tatt ikke er ute hvis vi ikke skal bade Og da er det jo greit....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå