Gå til innhold

ikke hoeygravid, men alikevel 40 dager igjen !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha Ks og i dag er det 40 dager igjen ... Begynner aa hjelpe paa naa og jeg gleder meg til han kommer.

40 dager gaar ganske fort det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Gratulere! Skal selv ha KS og har i dag 21 dager igjen, men kan vel ikke kalle meg fødeklar for det :-) KS klar kanskje??? Synes de siste ukene har gått knallfort. Håper det blir sånn for deg også.

Skrevet

Hoertes ganske greit ut med 21 dager igjen :)

Haaper det gaar fort ialelfall for jeg begynner aa bli litt lei, er 48 grader her i dag saa det begynner aa bli varmt.

Men jeg har to smaa som holder liv i meg da, to gutter paa 3 og 2 aar :)

Skrevet

oi, 48 grader hørtes varmt ut... her er det grått og trist, men jeg er glad! Bare 40 dager igjen til termin idag! :) tror det går fort, har ihvertfall gått veldig fort til nå synes jeg. :)

Skrevet

Hei,

ja da skjønner jeg at du ikke er i Norge ihvertfall! langt unna 48 grader her.. har selv bodd i land med de temperaturene ( men bor hjemme i Norge nå) og fy søren så varmt det egentlig er.. Håper du har en bra AC da og stabil strøm :-)

Skrevet

Stabil og stabil stroem , em jeg har foreldrene mine ogsaa her merkelig nok siden vi alle er helt norske :) og vi har aldri opplevd at stroemmen gaar paa likt hos oss :)

Holder til i midtoesten for tiden, mannen jobber her :) Syns egentlig det gaar over all forventning aa vaere gravid i varmen, men det er vel fordi jeg strengt tatt ikke er ute hvis vi ikke skal bade :) Og da er det jo greit....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...