Crazywoman Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 nytt og gammelt blod (sorry detlajer....). Bør jeg ringe føden???
ory Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Hei, Høres jo ut som at det skjer noe da :-) Lykke til
Santi og gjengen Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Du har sikkert dratt, men jeg vil bare ønske deg lykke til allikevel! Og det er bra at du ringte. En skal alltid kontakte helsepersonell ved blødninger i slutten av svangerskapet. Håper fødselen din er igang, da!
Shining Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Her er det nok fødsel på gang. Pleier som regel å starte 3-4 dager etter at slimproppen har gått. Lykke til
babypåvegerdritalei Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 Lys og varme: ikke for å være vrang altså, men den slimproppen kan gå leeeenge før fødsel...var en tråd på det også for litt siden - alt fra at fødselen startet med at slimproppen gikk til sånn som meg som opplevde at den gikk fem uker før fødsel. Jordmora jeg hadde da sa riktig nok at de fleste føder i løpet av de fjorten neste dagene, men at det finnes unntak...og jeg var et sånt et, og da ble ventetida ekstra lang. Nå har proppen gått igjen og jeg har blødd litt, men det skjedde på søndag, og her sitter jeg, uten antydning til noe som helst :-(
En snupp - og en knert i magen Skrevet 25. juni 2008 #8 Skrevet 25. juni 2008 Fjorten neste dagene? Hm... Da burde jeg føde innen onsdag som kommer, men tror egentlig ikke det, nei... Har fortsatt litt over to uker til termin og har ikke noe håp om at det skjer før det selv om det er over en uke siden slimproppen gikk...
babypåvegerdritalei Skrevet 25. juni 2008 #9 Skrevet 25. juni 2008 Ja, hun sa det...for min del betydde det at jeg skulle født senest seks dager før termin, men jenta kom tolv dager etter termin...så denne gangen har jeg ikke trrrpå at slimproppen betyr noe her i gården!
Crazywoman Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 29. juni 2008 Det betydde noe her! Rier begynnte i firetiden. Født kl ti!!! Snakk om kjapt! Han ble presset ut på 35 minutter og ikke et eneste sting! er det MULIG!!!!!!!!!!!!! JEG ER LYKKELIG!!!
Gjest mooby21.juli:)*høygravid* Skrevet 29. juni 2008 #12 Skrevet 29. juni 2008 Gratulere kjempemasse=) Så heldig du er;) Når hadde du termin? Min slimpropp gikk for tre dager siden... men ikke noe blod her.. 3 uker til termin også, så tørr ikke håpe
sjara Skrevet 29. juni 2008 #13 Skrevet 29. juni 2008 Gratulerer:) Slimproppen kan gå under fødsel nesten også, så akkurat den er ikke noe sikkert tegn man kan beregne fødsel ut ifra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå