Gå til innhold

noen som har fått inn

Anbefalte innlegg

Skrevet

skattepengene her? jeg venter og venter... håper de triller inn på kontoen i dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, var inne på nettbanken nå og der står skattepengene som reservert transaksjon. Da er de på konto 08.00!!

Skrevet

gjør det ikke hos meg... har dnb nor.... :-( vil ha skattepenger jeg også

Skrevet

Hverken jeg,samboer eller min mor har fått skattpengene enda. Men det er mye igjen av dagen enda ;-) Jeg har foresten postbanken..

Skrevet

bare synes det er så kjedelig å vente... he he.. Får igjen ganske mye og så skal vi i bursdag og konfirmasjon til helga. og når man da er blakk fordi det er slutt på lønninga så kommer skattepenger veldig godt med

Skrevet

da står de på min nettbank også:)

puttet de direkte over på kontoen eg har penger som ikke skal brukes før ferien.....

sånn at jeg later som jeg ikke har de;)

har forresten sparebanken vest

Skrevet

hoff ja det kan være utrolig kjedelig og vente og vente og vente ja. sjekker kontoen utallige ganger ;p Heldig som får igjen mye på skatten da =) venter ikke store greiene jeg men utrolig kjekt med litt ekstra penger ja :-D

Skrevet

Oh yeah! Pengene er kommet. Har Nordea :o)

Lyst å dra på shopping i dag, men vet sannelig ikke hva jeg skal kjøpe :oD

Skrevet

jeg også vil ha. kanskje de kommer inn etter kl 8. hm..... bare et kvarter igjen. Lenge å vente...

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

jeg skal sjekke nå etter 8....

Skrevet

både meg og sambo fikk i dag:D sååå deilig!!!

Skrevet

mine er ikke kommet inn, har seff postbanken så det sier jo sitt...

Skrevet

både jag og samboer har fått inn:o) masse penger:o).. Men rett til lånet vi tok opp for å anlegge hage..Men har jo blitt pent ute da:o) Har postbanken og sparebank gruppen

Skrevet

Jeg har heller ikke fått de enda :) men de kommer nok.

Har postbanken jeg også, men skal det ha noe å si da? er nok ikke alle som kommer til å få de i dag uansett, de skulle jo bare begynne å sende ut i dag :) tror det er greit å ha litt tolmodighet.

Får foresten alle som ikke har forandret på noe eller er selvstendig næringsdrivene pengene nå i juni?

Skrevet

både jeg og samboer har fått..har dnb nor

Skrevet

ja alle de får i juni. hvis ikke så har dere fått brev om det.

jeg har forandret på,og jeg har fått.

Skrevet

yes jeg har fått. fikk de i dag morres. har postbanken.

Skrevet

Jupp hos både meg og gubben og vi har forskjellige banker.

Men er ikke bare hvilken bank man har men også hvilken kommune man har da

Skrevet

jepp! ramlet inn kr. 29000 her istad :))))))

Skrevet

Jepp =)

Har DnB nor

Skrevet

Jeg har enda ikke fått. Ringte til de i sted og da spurte han om jeg var sikker på om jeg skulle få igjen. svarte enkelt og greit at jeg regner da med det siden det står tilgode. he he. Men fikk til svar at det kommer ann på hver enkelt kommune og det kan ta alt fra 1 til 2 uker...

Passer meg veldig dårlig. he he... men mne. må vel bare smøre seg med tolmodighet og vente!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...