Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har svart deg på PM'en, får du svart meg igjen? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne forsiktig jeg, ser ut som du er her nå:-)

Skrevet

Er det noe du vil at jeg skal svare på så kan du skrive det her.Her litt problemer med pm.

Skrevet

Ahh, ok da så;-)

Skal prøve å huske det jeg skrev.

1. Jeg har søkt på mange jobber over en lengre periode nå, men har ikke fått noe napp. Begynner å bli desperat. Kommer jeg til å få en jobb snart? Er den relatert til utdannelsen? Lang/kort reisevei, arbeidstid på dag?

2. Jeg og kjæresten har vært gjennom både himmel og helvete, og har hatt en del problemer. Men vi holder fortsatt sammen likevel, fordi vi klarer ikke helt å være uten hverandre. Jeg lurer på om det kommer til å ordne seg sånn at vi får det _helt_ fint og bare kan slappe av og nyte livet. Kommer vi til å gifte oss, i så fall når? Får vi flere barn? (når der også i så fall, og gutt/jente)

3. Min store lidenskap er musikk. Jeg drømmer om å leve av dette. Jeg spiller gitar, skriver og synger...kommer jeg noengang til å få realisert drømmen min??

Tusen takk Aurora.

Skrevet

Glemte fødselsdatoer.

Meg: 041184

Han: 231284

Skrevet

1)får opp at du kommer til og få en jobb med barn/mennesker.Kun et vikariat eller noe ikke langt fra der du bor nå.Mulig til høsten.

2)får opp at dere kommer til og bo sammen.dere vil ha deres oppturer ognedturere.Bryllup den sommer/høsten 2012.

barn i 2009 jente.

3)får ikkw opp noe spsielt innen dette.

Skrevet

Tusen takk Aurora.

Du sier nesten nøyaktig det samme som en annen som har spådd meg tidligere. Det er litt skummelt, faktisk, hehe.

Takk igjen for at du tok deg tid til meg.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...