Libido- Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 i hele verden slutter å røyke i år. Siden vi alle vet det er så skadelig, og de aller fleste eksperter er enige i det. =)
Monajenten Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Mest sannsynlig. Det skulle da bare mangle. Akkurat som vi begynner å dyrke vår egen mat, lar bilen stå og tar beina fatt, bruker stearinlys istedenfor strøm, og sånne naturlige ting vettu.
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Håper det da!! Røyk er grusomt og farlig ;o) Meen det vet vi jo!! Ønsker alle lykke til uansett vet du! =o)))
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Er jo lov og håpe ;-) Krig og fred og sånn vet du.. ;-)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Jeg sluttet for mange år siden av den grunnen. Men ikke så lett for alle. Ønsker min pappa ville slutte, men tror han kommer til å ta drag til the end desverre. Han vet godt det er farlig.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Jeg skal slutte. En dag... Vet ikke når, men når jeg finner ut at det er skadelig.. ;o) Eller rettere sagt: Når jeg innser det. Nei, seriøst.. Alt er farlig uansett. Røyk ER farlig. Jeg vet det. Men allikevel kvier jeg meg for å slutte, iallefall etter jeg slutta sist gang for noen uker siden. Det er jo veldig lett å slutte, men.. Vanskelig å ikke begynne igjen! ;o) Nei, nå skal jeg ta en siste røyk også skal jeg hoppe til køys! Natta alle sammen! =)
Northernlights Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 Mange tobakksplanter som står og godgjør seg her i Nord Karolina i skrivende stund, så det blir nok neppe i år.... For ordens skyld: Jeg røyker ikke ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå