♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Jeg vet ikke om jeg skal kjøpe den... Sønnen min er 2 1/2 år..
camilla^ Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Jeg er veldig glad i sykkelvogn. Har arvet en, og har hatt den på hytta noen år nå. Tok den hjem nå i år, men tar den tilbake på hytta. Den er merket av sol og vind, så passer seg best på hytta der vi har gamle gode sykler også. Og for det meste sykler vi også bare på grusveier. Men skal kjøpe meg en ny her, for om jeg skal rekke å levere barn i barnehagen og komme meg på jobb i riktig tid må de sykles fra høsten. Selv om hun ene etterhvert kan sykle selv, så er det kjekt å ha plass til ett barn og litt handleposer når vi er i butikken. Skal vi på sykkeltur etterhvert med alle de 4 ungene, er det greit å ha en sykkelvogn til ting og tang. Selv om vi ikke skal langt på sykketur. Jeg er storfornøyd med sykkelvogn.Man får jo noen som kan brukes til vogn også.
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2008 Okei.. ser at det er flere og flere som har den.. Så jeg tenkte kanskje jeg skulle kjøpe en men ville høre hva dere synes og mener om sykkelvogn.. Hva slags merke er best? Hvor mye koster det for en? Vil de passe til alt mulig sykkel? Jeg har en 7 år gml Kilimanjaro jente sykkel.. Skal skaffe ny til neste år..
Northernlights Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Det står skrevet "DÅRLIG SAMVITTIGHET" på min sykkelvogn....snufs Synes det er så fryktelig tungt å sykle med den.Betalte rundt 500 NOK for den, og kommer du hit,skal du få den gratis . =o)
Tokatter_USA Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Vi bruker vår masse, og den ser dertil ut også. Den brukes ikke bare til sykkelturer, men til transport. Vi bor i byen, så vi kjører så lite som mulig, sykler heller. Vi har brukt den til Snups siden hun var 4 mnd. gammel, og nå er hun 3 1/2. Vår er en Burley og har bare plass til ett barn, og jeg synes ikke den er særlig tung å dra på.
temi & keli Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Sykkelvogn? Genial oppfinnelse! Vi har lenge ønska oss, men drøyd med å kjøpe, i og med vi bare har hatt ett barn og hun har godtatt å sitte bakpå i sete.. Nå benytta vi sjansen i forbindelse med medlemstilbudet coop obs har/har hatt (tror det varer ut denne uka) Den Croozer'en vi kjøpte, er helt genial. 2-seter med 5pkt-seler. Kan brukes som joggevogn (stoooort hjul), vogn (lite nesehjul) og sykkelvogn. To seter og bagasjerom - plass til 4 handleposer ved siden av hverandre, + en del mer i høyden.. Insektsnett + heldekkende regntrekk følger med ) -og prisen nå er SNILL! 1690,- Ordinærpris for ikke-medlemmer 3490,-, altså 1800 i avslag! Ser nå at dette ble dagens reklame for coop, men.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå