bebis *aug09*juni12* Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Hvor lang tid tok det før dere ble gravide etter å ha gått på p-piller?
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 denne gangen gikk jeg ikke på pillen, men jenta mi på 2 satt rett etter pille slutt..
Amabolla Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 Nr 1: Første pp Nr 2: Ikke planlagt-sneik seg forbi minipilla og klorte seg fast;) Jeg er tydeligvis veldig fruktbar,noe mor mi også var. Jeg selv er spiralbarn og bror min er p-pille barn:)
blå og rosa+lillebror Skrevet 25. juni 2008 #8 Skrevet 25. juni 2008 her satt h*n på første forsøk etter pilleslutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå