Mø schæl! Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Mannen min og jeg har en gigantisk krise i ekteskapet, og jeg tviler på at vi vil lande med alle fire beina, for å si det sånn. Det er ingen tredjepart involvert, men vi har så ulike ønsker og drømmer at valget mellom flere onder ser ut til å være å gå fra hverandre. Jeg vet at jeg skriver noe kaldt her, men er vel egentlig i sjokk over hva vi muligens har kommet fram til. Vi har ei jente på 3 år sammen, og bare tanken på hva dette vil gjøre med henne (her er det snakk om at den ene flytter 100 mil unna) dreper meg innvendig. Akkurat nå er jeg et totalt kaos innvendig, vet ikke hva jeg skal gjøre, og føler meg som verdens verste menneske. Sitter på stua og strigråter, mens mannen ligger i senga. Jeg har et desperat behov for å snakke om dette til en "tredjepart", og vi har ingen nære venner her, heller ingen familie. Dette er noe som har bygd seg opp over flere år, men hadde så innerst inne trodd at vi ville få bukt med problemet vårt. Mannen har ikke noe behov for å snakke, men jeg har mest lyst til å bare bukke under akkurat nå og la verden fare forbi meg. I tillegg reiser vi snart på ferie til våre familier, og skal da ta på en lykkelig maske. Vi har ikke tatt noen endelig beslutning ennå, men jeg frykter dette går bare en vei. Jeg er redd dette vil gå veldig galt hvis jeg ikke får snakket med noen. Hvor kan jeg henvende meg i morgen? Noen som vet? Takker for svar....
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Henvende dere til Familievernkontoret for hjelp. Gratis.
^*^Ma85^*^ Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 For din del ville jeg tatt kontakt med fastlegen, viss du føler det er en person du kan snakke med eller helsestasjon med tanke på hvilken innvirkning det vil ha på datteren din. jeg har brukt fastlegen til å snakke med om mine problemer da barnefar gikk fra oss da hun var 2 mnd gammel. eller viss du føler du tørr (med tanke på at jeg er en helt ukjent) kan jeg låne deg et øre eller to men sender deg mangen gode tanker uansett!!
cammiss Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Hvis du trenger noen å snakke med AKUTT- ring kirkens SOS- der døgnåpne og der er du anonym. Me dyktige folk som tar telefonen.. Ellers er nok kirkens familievern kontor- ev. snakk med helsestasjon. de kan kanskje videreformidle- ALT godt til deg.. klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå