endelig mamma t 2 :) Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Nå har jeg -1 dag til termin, og kan offisielt melde meg inn i overtidsklubben.. Vel nok er jeg bare minutter over termindato, men likevel... Syns virkelig ting begynner å bli spennende nå Håper jeg ikke blir et langvarig medlem i denne klubben, men hvem vet...! Er i allefall forberedt på en god del "ekstra-dager".. Fatt mot, meg selv og dere andre jenter som venter Snart kommer den lille skatten
Philippa=) Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 jeg må og hive meg på denne klubben nå..... er 2. gangs fødende, så håper det ikke blir mange dagene! (har en klyx liggende, men er usikker på om jeg skal prøve den..... ) kanskje den gjør susen..... er veldig trett, så jeg burde heller gå å legge meg å få litt søvn.
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 I'm in as well =) Foreløpg en dag på overtid. Men jeg tror egentlig at det ikke er så lenge til det skjer noe. I går var jeg altså så uhorvelig trøtt.. Sovnet flere ganger på dagen og hadde mye ubehag i ryggen og nedover beina. Skal til kontroll hos legen i dag og er veldig spent på hva han sier for noe =) Jeg har fortsatt noen dager igjen til menstermin, som ble satt til 29.juni. Jeg mener det er 28.juni jeg da =P Jeg håper og tror at vi får holde nurket vårt i armene innen utgangen av denne uka =)
mamma sin kompis Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 BAre småtterier....er 11 dager over idag LEI, nei, sier man d. Men trøst oppi alt blir jeg innlagt i kveld for å bli igangsatt imorgen Å det gleder vi oss til. Masse smerter, men du verden det er verdt d med det resultatet Lykke til jenter....og finn på mye morsomt disse dager, og slapp av. Få tankene vekk mest mulig!!!! Kom på at ingen sykluser er like, så har man en termindato er det ikke sikkert den klaffer helt med din livmor
Nordhagenjentene :) Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 6 dager over termin her... (vi er jo ikke på overtid enda, dessverre) I går fikk jeg sms fra ei venninne som følte at noe var i gjære, og i dag tidlig fikk jeg sms fra ei som hadde drømt om meg. Disse to jentene har litt "evner", så mulig jeg føder i løpet av uka... (Hun som drømte om meg har drømt om 3 andre natten før de fødte!) *kryssefingreogtær*
Binne Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Uff, dette er litt kiipt. Men jeg har fått time på A-hus på fredag morgen for overtidsjekk - tenkte jeg skulle mase litt da. Ønsker egentlig ikke å bli satt i gang, men hele sommeren går jo..... Og man får vel noen "tåkete" uker etter en fødsel, så jeg kommer til å stå på mitt. Fikk høre for to ukersiden at Jordmor trodde baby var ca 4000g, så da er hun i hvertfall ferdig nå..... Lykke til!
AnneMie Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 Jeg er 3 dager over nå. Det går lissom greit men prøver å gjøre ting for å sette i gang så nå har jeg vært ute å klipt plenen... Det var ihvertfall deilig å få det gjort... Krysser fingrene for at det gjorde susen og at snuppa snart kommer...
endelig mamma t 2 :) Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. juni 2008 I natt trodde jeg nesten at jeg måtte melde meg ut igjen... Masse kynnere/maserier, mye vondere enn vanlig. Klokka 6 i mårres var jeg så trøtt at jeg klarte å sovne, det hele dabbet litt av. Men nå er jeg klar for en ny dag
knja Skrevet 25. juni 2008 #9 Skrevet 25. juni 2008 Jeg får vel melde meg inn her jeg også. UL termin var på lørdag(21.06) mens min termin er i dag. Var hos JM på mandag som strippet meg og sa at åpningen er på 3cm og at det nok kom til å skje ting de nærmeste dagene. Jeg har imidlertid ikke den følelsen - gikk 13 dager over sist og ble satt igjang pga manglende rier. Har vel innsett at det kan skje denne gangen også - desverre. Begynner å bli rimelig desperat etterkvart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå