niño74 Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Hei Jeg skal være gudmor i en dåp i sverige, og der er det vanlig at gudmor fremfører en hilsen eller et dikt eller noe i kirken. Noen som har noe forslag?
canutten Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Se på www.daapssiden.no de har listet opp noen fine. Det er et svenskt der også som jeg syntes var kjempefint. lykke til!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Vuggesang for et lite menneskebarn dikt av Gjertrud Elisabeth Olsen Ved min sterke hånd holder jeg deg oppe Du trenger ikke frykte, lille barn Jeg er her ved din side. Kom nå, ta min hånd. Du trenger ikke frykte, lille barn. Livet er vanskelig, verden er urolig vend ditt øye oppad, lille barn. Når tankene er mange og du ikke finner svar, vend ditt øye oppad, lille barn. Mange sier jeg er død, at jeg er borte, men den som leter, finner, lille barn Det menneske som søker vil jeg aldri vise bort, den som leter, finner, lille barn. Gi ditt liv til meg, la meg vise veien Jeg er livets kilde, lille barn Den trette finner hvile og den tvilende får fred Jeg er livets kilde, lille barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå