Gå til innhold

Til dere som hetser de som spør abort her inne....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere grunnen til at de velger abort?De som tar abort gjør ikke det for morro skyld ,mange av de har veldig gode grunner.

Feige er dere som hetser ,dere tør ikke stå for det dere mener men må gjemme dere bak anonym .(Ja jeg vet at dette er en anonym side)

Jeg blir kvalm av dere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er absolutt enig i det du skriver ang de som hetser folk i en allerede vanskelig situasjon.. Men uten å prøve å fornærme deg, syns jeg det er dumt å legge ut sånne innlegg som dette du legger ut.. du inviterer til NOK en debatt ang emnet, der de som tar abort blir hetset.. og da mener jeg kanskje innlegget ditt virker mot sin hensikt.. bare det står abort i overskriften pleier det å være i gang..og jeg er for å være ærlig, møkk lei hele abort debatten.. Sorry...

Skrevet

Jeg skjønner at det er godt for de og få ut ting, og være anonyme.. men med så mange bedrevitende mødre som gjemmer seg bak en anonym knapp så er det dumt og legge det ut her.. De ber nesten om det selv.. :( Syns,men sant..

Mange har gode grunner ja, og abort er ikke lett.. Det er så vondt og jævlig psykisk, og det er noe man aldri kommer over.. Og jeg skjønner godt at man vil skrive det her da.. og jeg må si at de er tøffe.. Hadde aldri turd det, i fare for og få masse dritt slebgt etter meg anonym eller ikke

Skrevet

men de som er usikre, eller sliter etter en abort kan snakke om det på "beholde barnet?" - forumet.. her inne er det for mange bedrevitere.. og de kan kanskje takke seg selv, om man kan kalle det det... ikke for valget de tar altså, men for at så mange på død og liv skal si noe om valget deres..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...