3 barnsmor Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Håper ikke å såre noen med dette innlegget..Lurer bare på om det går an å øke sjansen fo å bli gravid med tvillinger, selv om eg "til vanlig" blir kjapt gravid. ( Har tre jente på 2, 9 ,13 år). Kunne veldig tenkt meg tvillinger (eller ein gut) om 1,5 år.
MrsMayer ♥ Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Er det tvillinger i familien? Har visst noe å si det og..
Dotten Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Største sjansen er vel ved ivf (prøverør), da man settere inn flere egg! Ellers er det nok som det skrives over at ev. om man har mange tvillinger i slekta! Morssiden. Tror ikke det finnes noen kjerringråd, men du kan jo surfe litt på nettet Lykke til!
Gjest Tina-Mari Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Jeg skjønner hvadu mener...har så lyst på tvillinger selv.. Vi har tvillinger i familen, både på min mors side og min fars side. På min fars side har 2 av 4 i "mitt ledd"/min generasjon fått tvillinger... Lov å håpe! Så lenge jeg blir gravid og får friske barn...
Gumman :-) Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Jeg mener å ha hørt at sjansen for tvillinger øker med alder og antall tidligere svangerskap, så du får krysse fingre for at det slår til! Lykke til!
Vannmann35 Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Tvillinger er jo hyggelig det, men for et stress! Har et vennepar med to tvillinggutter - det er mye jobb. Særlig nå som de er blitt 2 år gamle og løper i hver sin retning for å utforske ting... Personlig har mannen min tvillingsøsken, så hos oss er det vel en sjanse, men har hørt at det gjerne hopper over et ledd...
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 Jeg har tvillingjenter på 9 1/2 år Det er kjempe gøy med dem MEN... det har vært dager jeg har vært så sliten at jeg ikke viste hvor jeg skulle gjøre av meg Men herre Gud så herlig de er og har vært (Veldig stolt mamma. hehehe...) Å få tvillinger er ikke bare dobbelt så kos som en, det er også tre gang så mye jobb med dem Det var dager jeg bare kunne drømme om dusjen, selv etter at far kom fra jobb. hehehe... Jeg fikk heldigvis stor og friske barn, men det er det ikke alle som gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå