børdi Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Man kan dø av det. (jeg kjenner i alle fall ingen som har overlevd enda) :-) Ha en god natt ;-)
~sjiraff~ Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Men det er jo greit å prøve å unngå døden før det er ment?
Northernlights Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Det er farligere å leve farlig enn å leve trygt ;o)
Gjest irismor Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Min farfar sa alltid : Lev hver dag som det er din siste, for en dag får du rett. Nyt livet, det er ingen som har overlevd. c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå