Mamma mjaua Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 når fikk dere svar på blodprøven om dere hadde dannet antistoffer? skal til jordmor å ta blodprøve i morgen. er så spent på svaret:)
Saltlakris Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Jeg tok for en uke siden, skulle få svar ved neste kontroll (2 uker etter). Selve blodprøvesvaret mente hun å få tilbake etter en uke ca. Hun sa det var sjeldent man dannet antistoffer, går ut i fra at hun ringer dersom det er noe galt..
Mamma mjaua Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2008 okei, så spennende! håpe rjeg ikek ahr dannet noen antistoffer.
Ella78 m/ A&M Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Jeg fikk svaret på neste kontroll etter at jeg hadde tatt blodprøven. Antar jeg hadde hørt noe før om det hadde vært noen problemer. Svært sjeldent, forøvrig.
Loddengaard Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Jeg må purre på fastlegen for å få svarene. Resultatet skal de ha fått en uke etter at du har tatt blodprøven.
Santi og gjengen Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Svaret på den første prøven får du papirer på (den som ble tatt i uke 12). Fikk forøvrig ikke papirene før forrige uke (er snart 34 uker). Tok nye i uke 32, og får ikke beskjed før ved neste kontroll med mindre de selvsagt finner ut at jeg har begynt å utvikle antistoffer,da. Er det i uke 36 som er neste antistoff-blodprøve taking?
anesam Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 Ja det er uke 36 som er neste! tok den igår. De gir selvsagt beskjed snarest om det er noe galt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå