Gå til innhold

dere med rhesus minus som har tatt blodprøve:

Anbefalte innlegg

Skrevet

når fikk dere svar på blodprøven om dere hadde dannet antistoffer? skal til jordmor å ta blodprøve i morgen. er så spent på svaret:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok for en uke siden, skulle få svar ved neste kontroll (2 uker etter). Selve blodprøvesvaret mente hun å få tilbake etter en uke ca.

Hun sa det var sjeldent man dannet antistoffer, går ut i fra at hun ringer dersom det er noe galt.. :)

Skrevet

okei, så spennende! håpe rjeg ikek ahr dannet noen antistoffer.

Skrevet

Jeg fikk svaret på neste kontroll etter at jeg hadde tatt blodprøven. Antar jeg hadde hørt noe før om det hadde vært noen problemer. Svært sjeldent, forøvrig.

Skrevet

Jeg må purre på fastlegen for å få svarene. Resultatet skal de ha fått en uke etter at du har tatt blodprøven.

Skrevet

Svaret på den første prøven får du papirer på (den som ble tatt i uke 12). Fikk forøvrig ikke papirene før forrige uke (er snart 34 uker). Tok nye i uke 32, og får ikke beskjed før ved neste kontroll med mindre de selvsagt finner ut at jeg har begynt å utvikle antistoffer,da.

Er det i uke 36 som er neste antistoff-blodprøve taking?

Skrevet

Ja det er uke 36 som er neste! tok den igår. De gir selvsagt beskjed snarest om det er noe galt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...