C@milla *EMIL* Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Jeg glemmer så lett ting for tida. Skriver opp ting jeg skal kjøpe og gjøre, men nå ikveld fikk jeg fullstendig panikk.. Går på tabletter pga hjertesvikt, og har måttet begynne med de i svangerskapet igjen, og lurer nå på om jeg har blitt riv ruskende gal.. Tror nemlig jeg har glemt å ta disse tablettene idag..og kanskje i går..!! Fikk helt hetta.. Er det andre som er som meg? Ammetåke på forhånd eller? Sukk..
mor til Nutten og Tuteluttemor Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Ja, det er helt klart!! Ammetåka må ha satt inn for fullt hos meg... Glemmer og glemmer og glemmer... Reiser på butikken enkomst for en ting og kommer tilbake med hundre andre ting, bare ikke det som var så viktig til kaka... Var en dag her jeg glemte 3 viktige ting på under en time...Glemmer vel snart meg selv? Men vi har kanskje andre viktige ting fore...
C@milla *EMIL* Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2008 Jammen godt å vite at jeg ikke er alene. Skal begynne å skrive lister over alt jeg gjør snart ;o) Mannen kommer vel til å klikke.. hehe
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 hehe, godt å se at det ikke bare er meg! Før har folk nesten irritert seg over meg pga min gode husk, men nå husker jeg jo ingnting, må skrive ned alle avtaler og lage lister. igår glemte jeg hvor gammel jeg var, måtte tenke meg skikkelig godt om før jeg svarte,vittig altså.
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 jeg er blitt veeeldig glemsk.. skriver ned alt eg skal på en kalender for å husker det.. ellers så "overbooker" eg alt:) et eksempel kan jo vere da jeg plutselig stod p dysjet og plutselig notiserte at eg dysjet med trusen på.. hehe ser jo ikke den med magen lenger... emn likevel.. temmelig slapt..
jakriso Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 huff, super glemsk..... for noen uker siden skulle jeg i et møte.. sprang rundt å lette etter mobilen som jeg ikke klarte å finne.... inne på badet så jeg meg i speilet å vips der var den...... snakket jo i den.... fy flate så flaut.... da er man bra borte vekk i panna....... , den glemmer jeg overalt..... gjorde det aldri før..
C@milla *EMIL* Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. juni 2008 Hehe.. nå må jeg le her ;o) Dusje med trusa på, og lete etter telefonen en snakker i ja.. hehe..
ntnjen Skrevet 25. juni 2008 #8 Skrevet 25. juni 2008 joda glemmer masse!! heletiden!!! alt fra å lukke kjøleskapet kan stå åpent i timesvis fryseboksen glemmer jeg åpen! å det hender vell jeg glemmer å finne klær te dattern min!! da får jeg høre!!
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 25. juni 2008 #9 Skrevet 25. juni 2008 Jupp, og ganske så vimsete (spesielt i starten).. Satt meg på feil t-bane 4 ganger, bulket bilen 2 ganger, glemte husnøkler (har ikke tall), flybilletter, låse bilen (big deal i Oslo), slå av tv, data osv... Er heldigvis blitt nesten "bra" men, tror mannen min trodde det skulle rable for meg en periode, hehe..
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #10 Skrevet 25. juni 2008 hihihi måtte bare skrive inn her...for jeg begynte å le da jeg så overskrifta... har skrivi feil på innlegg jeg og, men denne var litt komisk...hahaha ) (dårlig humor i dag mulig...) å faktisk dusje med undertøyet på..hahaha... glemte koden til korte mitt her en dag jeg var på butikken å handla *FLØUT* når du står der med masse varer og skal betale men ikke har noe og betale med...måtte bare unskylde meg og gå ut av butikken... tok 2 dager før jeg kom på koden igjenn (o:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå