TwoBoys@Home:) Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Vi kjøpte en mei tai for en mnd tid siden. Syns den er kjempe god å bære lillegutt i den, MEN jeg knoter så fælt med denne knytinga. Så da blir det til at jeg ikke bruker denne i butikken og lignende siden jeg ser for meg det stresset meg å knyte denne ved bilen og greier.. Huff, er ikke så greit!.. Så nå sikler jeg litt på patapum, ergo eller beco bæreselene, da disse er mye enklere å feste for meg:) ... Har lest noen innlegg om at enkelte synes patapum og ergo er ganske korte i ryggen.. Har det mye å si tro? Har dere noen tips til hvem jeg burde velge og kanskje dele noen erfaringer? Setter pris på svar:)
palia Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 det lurer jeg også på, har mest sett på patapum jeg da siden den er billigst..
It's all about me Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Har akkurat kjøpt meg en Beco til vesla i magen og gleder meg til å bruke den. Leste myyye først og syntes den virket både best og stiligst. Det som var viktig for meg var at den var enkel å ta på, at man hadde støtte rundt hoftene også, samt at den kunne brukes både på mage og rygg begge veier. Men dessverre har jeg ikek fått teste den ennå, så om den lever opp til forventningene vet jeg ikke. Men den ser iallafall veldig fin og bra ut, ha ha ha.
tuppa & litjmor Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 gå inn på www.tettinntil.no. Der er det råd å få om alt innen bæring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå