Gjest Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 å diskutere amming vs mme, forovervendt vs bakovervendt, troll vs reima?
It's all about me Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Noen av oss blir dritt lei, mens andre ikke...
Trønderbærta Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Blir litt lei noen ganger ja, selv om jeg selv har lagt inn et innlegg ang bilsete da Men så er det jo bare å la være å se på å svare på innlegg man "ikke liker" da!
Monajenten Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 ...og så er det jo også sånn at det kommer jo nye her rimelig ofte. Det er ikke sikkert det er de samme som diskuterer hver gang da - eller starter diskusjonen. Selv om det er mange av de samme som engasjerer seg.
snartmammapåny Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 HAr du fått noe inntrykk av det? hihi;) Noe må jo folk diskutere, og her inne er jo definitivt stedet for det, så hvorfor ikke? Hva skal man ellers diskutere her inne.. kjipe mannfolk, skattepenger og husarbeid??
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Klua.. Jeg bare undrer.. Hehe. Er ikke så ofte jeg er inne her lenger, syns jeg ser de samme "overskriftene" hver gang. Hehe.. Jeg bryr meg ikke, orker ikke, gidder ikke lese alle innlegg med de overskriftene. Haha.. Er ikke det noe som allerede er diskutert da?
miapia Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Syns faktisk at slike diskusjoner er interessante jeg. Det slutter aldri å forbause meg hvordan folk avfeier fakta og forskning som uviktig. Egne erfaringer på to tantunger og noe ræl om at det gikk bra før er ikke verdt vatn i en seriøs diskusjon! (Nå inngår ikke troll vs reima i dette, men jeg er desto mer engasjert i barnesikring siden jeg vet en del om det.)
snartmammapåny Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 jo akkurat...tok du ikke ironien? Det jeg skulle frem til var jo at mye av det som diskuteres her inne kommer jo igjen og igjen. Det blir jo liskom litt det som er dib. Slik er det bare her inne. Og om man skal gidde å være her noen lengd så må man bare hoppe over det som man finner uinteressant og har sett før... og det er MYE;) men så er det jo en hel del interessant og da:)
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 Mye som engasjerer meg også, men ser jeg at fler har skrevet innlegg med samme meninga så orker jeg ikke skrive det samme opp igjen! Mye her innen helse jeg kan svare på, ser jeg at det er åpenbare FEIL så svarer jeg, men er det faktisk riktig så skriver jeg ikke inn et innlegg med akkurat det samme svaret.. Men folk må faktisk få lov til å ha egne meninger fortsatt Jeg engasjerer meg selvfølgelig for sikkerhet? Hvem vil ikke ha det sikrest mulig for ungen sin?
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 Klua.. Hehe, litt seint på kvelden for meg tror jeg.. skjønte det når jeg leste om igjen!! Haha.. Herregud.. Ja, det er en god del jeg hopper over ja... Noe som heter å lese mellom linjene ELLER lese overskriften:p
snartmammapåny Skrevet 24. juni 2008 #11 Skrevet 24. juni 2008 hehe, fort gjort når klokka nærmer seg midnatt og man burde vært langt under dyna for lenge siden;)
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #12 Skrevet 24. juni 2008 Jepp.. Alt for sseint for en sliten sykepleier å være oppe nå....
Northernlights Skrevet 24. juni 2008 #13 Skrevet 24. juni 2008 Den eneste diskusjonen jeg orker henge meg på er ang amming. Føler det er langt ifra ammepress, men snarere tvert imot kollektiv mobbing av amming så snart barnet har fylt året. Og ammer man etter fylte 2, da er man heeelt sikkert pedofil. Det provoserer såpass mye at jeg ikke har tenkt slutte å forsvare amming utover normalen den vestlige verden har satt. Sånt kan jeg diskutere i mange år framover ;o) Troll,Reima,og hvilken vei setet står,det får folk finne ut av selv.
Kjukka Skrevet 24. juni 2008 #14 Skrevet 24. juni 2008 Jo, blir lei... Men da kan jeg bare holde meg vekke fra DiB en stund. Er ingen som tvinger meg å være her
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 24. juni 2008 #15 Skrevet 24. juni 2008 Nei for jeg er så lite her så jeg får liksom ikke blitt lei =0) syntes alle skal få spørre om det de lurer på. Er jo ofte nye her inne som lurer på samme som deg når du kom inn hit. Så ha litt empati. Man trenger ikke svare om det er noe man ikke har lyst til å svare på. Da er det bedre ta en tur ut eller leke litt med ungen =0) eller ved denne tiden sove NATTI NATT =0)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 24. juni 2008 #16 Skrevet 24. juni 2008 Det er derfor det kalles ett diskusjonsforum, det kommer nye medlemmer til hele tiden, som også vil diskutere temaer som allerede er diskutert på før, slik kommer det nok til å fortsette år etter år, bare å holde seg unna de trådene om man blir lei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå