Gå til innhold

Hvis du er innom og titter Klatten:=)


Anbefalte innlegg

Skrevet

....så skal du vite at du ikke er glemt;=)

 

Håper du har det strålende i nydelige Hellas!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei, det skal nok mer til enn en ferietur for å glemme deg.

 

Håper du har det minst like fint som vi hadde det:o))

 

Og så gleder vi oss alle til du er tilbake:-DD

Skrevet

Ja enig , kom snart så vi kan diskutere film hehe ;-)

 

Kos deg på ferie :))

 

Skrevet

Kalimera fra Hellas!

 

Så hyggelig da!

 

Er en svipp innom en kafe med trådløst hvor sambo jobber noen timer i ny og ne:-)

 

Nå er vi på vei til stranden og svetten hagler for her er det VARMT VARMT VARMT!!!

 

Lille rosa er øyas prinsesse og kjenner alle nå:-) Hun koser seg glugg i hjel og er blitt så deilig brun og fin:-) Ikke solbrent men ordentlig brun!

 

Vi koser oss og har inntatt slowmotion holdningen. Siga siga......

 

Nære møter med fine mennesker, mange tårer og minner som strømmer på, men det er godt og det føles utrolig takknemlig å få oppleve det vi opplever her nede. En hel øy som kjente søsteren og som er på fornavn med oss:-) Det føles trygt og fint å gråte samtidig som man kan danse hele natten og være litt gæærn:-)

 

Jippi!!!

 

Håper det står bra til med dere alle og godværet snart kommer for godt der hjemme....hører om regn og kjølige dager og sånn skal det jo ikke være!!

 

Go`klemmer til dere alle!!!!

 

 

Skrevet

Se der var du jo:o)

 

Misunner deg veldig, selv om det jo ikke er lenge siden jeg selv nøt varme, late dager.

 

Så fint at dere kan la følelser og minner strømme på. Ikke alltid like lett det....

 

 

Men dette været vårt da...... Nå skal det jo sies at det nettopp har vært St. Hans, og jeg har aldri opplevd at sommeren har kommet for å bli på disse tider. Litt uti Juli kommer den og da blir den:o))

Skrevet

Jippi for at dere har en flott ferie!!!

 

Gleder meg til å se dere i midten av juli! Ekle og brune sikkert.... men det får man jo bare holde ut...hehe:=)

Skrevet

Ship ohoi! Så koselig med en liten hilsen fra øya :)

Nå blir det snart ferie her også, HEEEEERLIG!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...