Liiiisa Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Sikkert en fryktlig dumt spm, men er det mest i sidene en kjenner spakene eller kan d vere rundt om i magen, som midt på ?? =) jg føler jg kjenner en del midt på og litt langt nede på magen.. er 20 +5 i dag Helsing Lykkelisa
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 I begynnelsen (ca uke 18) kjente jeg det mest nederst på midten,av og til på sidene.. Nå kjenner jeg spark overalt i magen spørs vel hvordan babyen ligger:)
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Ja, det kommer helt an på hvordan babyen ligger. Jeg kjente det også mest nede i magen og midt på til å begynne med. Nå er det overalt i magen, ettersom Han/hun snur seg. Når babyene er så små har de enda god plass til å snurre rundt der inne
Liiiisa Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2008 sååå kjeeekt... da trur eg virkelig d e babyen eg kjenne =) sååå hærlig
iseb Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Fra ca.uke 19 kjente jeg det aller nederst i bagen, og midt på. Så det er kanskje babyen du kjenner. Det er en deilig følelse. Nå kjenner jeg det i hele magen, skikkelig sterke spark. Gøy! Gled deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå