mor til 2 søte små=) Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Hei. Eg har lyst å bli mor igjen, har ei datter på 11 mnd og ein stesønn på 7 år.. Eg og samboer er eninge om å få ein til, men da går ikkje. Har slutta på pillen for 4 mnd siden og har hatt masse sex(for å si det sånn) Er det noe i at da e vanskliger å bli gravid andre gang???
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Jeg ble gravid da storesøster var 7 måneder. Men har endel bekjente som har hatt store problemer få nr 2. Bare krysse fingrene for deg. Massssse lykke til =0)
2prinsesserogbim Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 jeg har nett funnet ut at jeg er gravid... og vi har prøvd i 1 1/2 år, men jeg har vert plaget med en cyste, uregelmessig mens og jeg har fått PCO.. opererte 24 april og nå sitter den=) det kan jo også ta litt tid før pillen er ute av kroppen også da
Mayken Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Jeg ble gravid på 1 pp med snuppa og 2 pp med spiren, så trenger ikke være vanskelig. Er som alexandra sier, tar litt tid før pillen er ute av kroppen. Er også noe i det at hvis man stresser og er veldig opptatt av å bli gravid, da tar det lengre tid.
mor til 2 søte små=) Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2008 Stresser egentlig ikkje så mye heller.. Sist gang vart eg gravid på første forsøk nesten.. Hadde svangerskapsforgiftning sist, er det stor fare for at det er det som gjør det?? og er det fare for at eg får det igjen? sliter med høgt blodtrykk enda, og går på tabletter for det..
Minesmå:)+en til! Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Med Leon tok det 1,5 år Med spira tok det... ja... første knull!! hahahahaha. DEN SATT! Altså første pp.. Jeg hadde jo forberedt meg på LAAAAANG prøvetid, men heldigvis gikk d ikke slik:) Bare vent så skjer det når du minst aner det!
Prinsemammaen Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 Jeg vet om mange som sliter mer med nr. 2 enn med nr. 1. Jeg gjør akkurat det samme. Gutten vår satt på 3. forsøk mens vi nå er i vår 13. pp.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå