Gå til innhold

Dr. Yppert er en dust...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nok en amatør som har forvillet seg inn her:-)

Skrevet

Ja, for her er det flust av krangleproffer! Blir nesten litt redd.

Skrevet

Hehe:-) Derfor det er så mange bitre på anonymforumet. Forøvrig må jeg dessverre skuffe deg mht strekkmerkene, cellulittene etc..

Her skal jeg nok føle meg hjemme.

Skrevet

Skal pugge gloser, så kommer jeg sterkt tilbake:-)

Skrevet

må si meg enig med "appelsinjuce" her..

når jeg er innom dib, må jeg innrømmer at jeg kikker innom krangle for å se hva ypperten har fore og hvem han erter på seg ;)..

får meg en god latter samt en avvksling fra innlegg om amming, bilseter, barnevogner og diverse ting man lett kan google seg fram til!!

 

:)

Skrevet

tja, regner med at NOEN må jo bli støtt av et og annet innlegg om strekkmerker og cellulitter... ;)

 

og med det nicket ligger det vel litt i kortene at du "ypper" ?? regner med du ikke mener dryppert lissom... ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...