Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Nok en amatør som har forvillet seg inn her:-)
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Ja, for her er det flust av krangleproffer! Blir nesten litt redd.
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Hehe:-) Derfor det er så mange bitre på anonymforumet. Forøvrig må jeg dessverre skuffe deg mht strekkmerkene, cellulittene etc.. Her skal jeg nok føle meg hjemme.
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Skal pugge gloser, så kommer jeg sterkt tilbake:-)
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 må si meg enig med "appelsinjuce" her.. når jeg er innom dib, må jeg innrømmer at jeg kikker innom krangle for å se hva ypperten har fore og hvem han erter på seg .. får meg en god latter samt en avvksling fra innlegg om amming, bilseter, barnevogner og diverse ting man lett kan google seg fram til!!
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 tja, regner med at NOEN må jo bli støtt av et og annet innlegg om strekkmerker og cellulitter... og med det nicket ligger det vel litt i kortene at du "ypper" ?? regner med du ikke mener dryppert lissom... ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå