lisa:-) Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Poden er 6 måneder, og har begynt å få grøt og fruktpure.Frem til nå har han bare fått morsmelk. De siste dagene har han hatt masse eksem i ansiktet, spesielt rundt øynene.Han klør veldig, og strever også med tenner som ikke har kommet ut enda. Noen som har lignende erfaringer?Kan ikke forstå hva han plutselig har fått eksem av..
line_n & sara Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 høres ut som det kan være noe du eller han spiser, snakk med hs om hvilke matvarer dere bør unngå, og hvordan!
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Var det sitrusfrukt i fruktpurren du ga? Kanskje han reagerer på det? Jeg reagerte på det da jeg var liten og fikk utslett i hele ansiktet. Bare et forslag:)
RødRev Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Har akkurat begynt med smaksprøver på grøt her også. Småen har atopisk eksem, og jeg synes den forværret seg litt da han fikk grøt. Men tror det kom seg ganske mye ved å vaske han grundig i fjeset etter mat, og så smøre med salve.
2hærligegutter Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Hvis du kjøper grøt som blandes med vann så er det kumelk i den, det kan jo være det. Ellers så er det jo ganske vanlig at de kan reagere på frukt, nå vet ikke jeg hva slags fruktpure du brukte, men jordbær gir lett utslett
lisa:-) Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2008 Tusen takk for svar og gode råd! Skal prøve meg litt frem med maten:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå