Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått mensen tillbake etter 5 1/2 uke, jeg kan seriøst ikke fordra å bruke bind, synes det er ekkelt, føler meg skitten, kan man bruke OB nesten 6 uker etter fødsel??? Har ikke hatt sex enda, har ikke helt turt... skummle greier det der :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror ikke det er noe i veien for å bruke tampong, men hvis du ennå har renselse så burde kanskje det få komme ut før du gr over til tampong..tror jeg.. Det er i allefall ingenting i veien for å ha sex hvis du er i fin form :)

Skrevet

Jeg fikk igjen mensen etter 5 uker, men brukte bind til jeg skulle på 6-ukers kontroll. Hadde renselse i 2 uker etter fødsel. Men begynte med OB med en gang jeg hadde vært på kontroll og sjekket stinga. Liker ikke bind jeg heller....

Skrevet

brukte bind den første mensen etter fødselen, bare for sikkerhetsskyld liksom.. men fra den andre bruker jeg OB...

jeg også fikk mensen ca. 5 uker etter fødselen.. liksom nettopp slutta med renselen, såvarr det på an igjen med blod og f*enskap... hehe

Skrevet

Forstår deg godt, men bruk bind den første menstruasjonen. Bruk OB etter å ha vært på 6 ukerskontroll. Husk at du har hatt en enormt åpent sår i livmoren etter fødselen og det er ikke sikkert at det er helt lukket ennå. OB kan føre med seg mye bakterier opp i vagina og kan gi deg en infeksjon.

Skrevet

jeg har brukt ob noen ganger, men skjeden er veldig tørr og når jeg ikke blør så mye kan det være ubehagelig å sette den inn og dra den ut... bruker derfor oftere bind, men haaater det da...

Skrevet

Hei! Jeg har også brukt ob etter fødselen, men synes de loer noe så innmari, er det andre som også har merket dette?? Det kan ikke være helt bra, eller??

Skrevet

prøv mensbeger. de som har prøvd det går visst aldri tilbake til tamponger...

Skrevet

Jeg har lest om det. men hvordan var det det fungerte igjen??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...