Gå til innhold

BabyTeppe Ullfleece

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd Nøstebarn sine? Eventuelt også det lammeskinnet også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har to lammeskinn til min sønn på 2 år. Kjøpte først den minste størrelsen, men så ble han større og dermed kjøpte vi den største. Han har ligget på skinn hver dag siden han ble født:)

Jeg synes nøstebarn sine skinn er herlige. De er fullstendig ubehandlet i forhold til mange av "billig-skinnene" som er behandlet av kjemikalier.

Har ikke prøvd fleece-pleddene men vi har brukt nøstebarns fleecedresser og er storfornøyde med de. Når det gjelder pledd kommer jeg til å få min mor til å strikke et pledd med nøstebarn sitt merinoullgarn til min høstbaby. Jeg foretrekker store tynne pledd til den nyfødte. Tykke pledd er jeg redd kan bli litt for varme. Men det er min smak:)

Skrevet

Ok, jeg får sommerbaby, har termin 2 august. Hvilken størrelse på fleecedressene ville du kjøpt med tanke på at vi går mot en høst da?

Skrevet

Jeg fikk sommerbaby sist (fødte sist på juni). Kjøpte hel fleecedress med hette i oktober i str 74/80. Denne brukte vi til godt utpå våren. Neste høst kjøpte vi ullflece to-delt-dress, dvs bukse og genser. Gutten var da litt over året og vi kjøpte 86/92. Denne ble brukt hele vinteren og passer faktisk enda. Fantastiske klær. Har ikke vasket genseren en eneste gang:)

Skrevet

har en veninne som har ullfleece teppet å d er heeeelt nydelig..mykt å godt..

så dette har jeg og bestillt:)gleder meg til å tulle d rundt den lille:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...