Gå til innhold

Flere som "baker" årets 5 ferieuker inn i permisjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og dermed forlenger den?

Hvem betaler oss hva disse ukene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg gjør det. I ferieukene får du feriepenger som du har opparbeidet deg fra i fjor. Arbeidsgiver betaler ut disse pengene.

Skrevet

ikke alle nå, men jeg tar 4 uker og sambo 3..starter i overmorgen! :) Etterpå har vi gradert uttak p resten :)

Skrevet

Jeg har allerede hatt 3 av mine ferieuker i mai, og skal ta de 2 siste i august. Men skal jobbe en uke også da. Så det blir jevnt med de 6 ukene pappa skal ha- vi tar de samtidig så vi får være sammen alle 3.

Jeg får vanlig lønn av arbeidsgiver under ferie- slik gjøres det der jeg jobber. Har 80% dekning, men får i ferien 100%. Feriepengene for i fjor fikk jeg i juni.

Skrevet

Sparer 2 uker ferie til neste år jeg, ellers blir det ikke mye feriepenger neste sommer... Men tar 3 uker i år ja:-)

Skrevet

Vi gjør det. Har ferie 4 uker i juli. Får derfor ikke noe fra nav 30 juli - og det er da feriepengene som skal være lønna den mnd.

Skrevet

Ja, tar ut alle ukene fra dette året og 1 uke som jeg sparte fra 2007.

Det er feriepengene som betales ut denne perioden og betales av arbeidsgiver.

Skrevet

Hei. Hvor tidlig måtte dere melde inn dette?

Skrevet

Tar 4 uker ekstra:)Så har igjen 3 uker til;)

Skrevet

Tar 6 ukers ferie nå fra midten av juli (har en til gode fra i fjor). Det blir samtidig med at pappa tar sin del av permisjonen. Det skal bli godt å få litt lang tid sammen som familie :-)

Skrevet

japp, hadde ferie i hele mai jeg :) Tok ut ferien i mai fordi jeg fikk feriepenger fra arb.giver den mnd uansett. Utrolig godt å få være hjemme helt til nyttår, i stedet for å begynne på jobb igjen i slutten av november :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...