MissAntrop Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Har så lyst til å gi henne en ferieopplevelse, men er usikker på hvor stort utbytte hun har av det. Noen med erfaring?
miapia Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 En på 15 mnd har det bra når mamma og pappa koser seg sammen med henne. Jeg ville reist der dere voksne vil. Det blir tidsnok parkferier :-) Vi var der da eldstemann var 17 mnd for å treffe noen venner med større barn. Han hadde utbytte av bassenget og en karusell :-)
Kåre Moradi Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har så mange fine barndomsminner fra Hunderfossen at jeg tror vi må dra innom uansett. Som du sier: Om foreldrene har det bra har barna det bra også
Joikaboll@ Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Ja, ville reist. Og vil påstå at 15 mnd barn har utbytte av parken med tråtraktorer, barnas bondegård, leikeplasser med sklier og gravmaskiner. Badeanlegget ikke minst. Samt masse å se på, mange nye inntrykk. Selv storkoser jeg meg i parken der og som ei annen nevner, så lenge foreldrene har det bra er det nok. Jeg har hvert i Hunderfossen hvert eneste år så nær som 1 siden dem åpnet, så jeg er hunderfossen-fan de luxe ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå