Gjest Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Da jeg passet barnebarnet mitt for et par uker siden var jeg så uheldig å miste henne i bakken, og nå nekter datteren min å la meg passe den vesle tulla igjen. Jeg gjorde det selvfølgelig ikke med vilje, og jeg er så forferdelig lei meg. Skulle jeg latt være å fortelle at dette uhellet skjedde? Hva synes dere?
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Sånt skjer den beste. Her hoppet min 9 mnd gamle datter utav spisestolen sin det ene sekundet vi så en annen retning... Hvis dette er eneste problemet syns jeg hun overreagerer litt, ja. Du gjorde det jo ikke med vilje.
atsjo Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Hun kipte seg sikkert bare.. Kommer sikkert til å la deg få passe igjen om ei stund. Vet jo at du ikke gjorde det med vilje:)
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Synes du skal snakke litt med datteren din jeg:) Vi mammaer er ikke perfekte og uhell rammer oss også. Det kan skje den beste og sånne ting gjøres jo ikke med vilje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå