Gå til innhold

Jeg er ikke rasist!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søsteren min er 36 år, litt spesiell er hun jo iom at hun har litt vanskelig for å lære og er litt tilbakestående. Men hun er verdens beste søster.

Hun bor i Oslo. Hadde kjøpt seg en fotball og var veldig glad for det. Men den morroa skulle ikke vare lenge. Hun blir plutselig plaget av tre jenter. (av utenlandsk oprinnelse) De mobber henne fordi hun har rart utseende og prøver og ta ifra henne fotballen. Slenger stygge ord, spytter og følger etter henne. Hun blir jo redd og forstår ikke hvorfor man kan gjøre sånn. Søsteren min svarer den ene jenta at hun skulle la henne være i fred. men det ville hun ikke. Da kommer også gutta til jentene, 10-12 stykker. som sier at søsteren min skal la de andre jentene være ifred og truer henne. De kaller også søsteren min en rasist. Hvorfor?

Jeg har ikke blitt plaget av nordmenn. Men av mennesker med utenlandsk oprinnelse husker jeg ikke hvor mange ganger, men det er maaaaange ganger. Hvis man gjør motstand eller sier noe imot, er man RASIST. Jeg kjenner en del fra pakistan, india etc. og de jeg kjenner til, er veldig hyggelige og ordentlige. Men det er rart at det bare er utlendinger som har plaget meg eller andre jeg kjenner. Jeg er ikke rasist. Hater det ordet akkurat like mye som utlendinger hater å bli kalt svarting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer du har vunnet en banan, går du videre?

Skrevet

Gratulerer du har vunnet en sykkel-takluke, vil du fortsette videre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...