MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Hvordan går dt med dg og den lille?=) Kan du se hvordan det går når jeg blir gravid om jeg klarer å jobbe di 6 av 10mnd?? Om dem holder meg så lenge? hihi.. må nesten det=) f:22-05-89
#Aurora har tre gutter# Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 joda det går da.Min har masse luft i magen.Kan ikke si han har kolikk eller,men jeg kaller det mild kolikk no og da.Hehhe Joda du klarer og holde på jobben.Du bare må det.hehe
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2008 Bra at det går bra da.. Ja, kjenner fler av babyene til venninner som også har mye luft i magen å sånn.. hehe.. Får ikke gjort all verden med det.. hehehe.. Ja, tenkte at siden jeg jobber i vikar vettu.. hihi.. Nå lurer jeg bare på om det er noe galt på eggstokkene.. har så rar (beklager ordet) utflod, brun og hudfarget... og stikker ved eggstokkene.. hmm.. føler du noe galt der? eller føler du bare kluss etter p piller?=)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Har du en kontrakt så kan de ikke si deg opp så lenge du er i stand til og jobbe fordi om du er gravid.Jeg og var vikar da jeg ble gravid med når 1 og fikk 100%fast stiling så det går ann ja. Ikke noe med eggstokkene din,kun etter p pille slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå