Gå til innhold

Hahaha designer Libresse faktisk


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må le, er det muuuulig?? For om de splæsjer på noen figurer på bindet så blir det mer moro å ha mensen??? Hva er det de putter i maten hos Libresse folka egentlig?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel fordi det skal være mer moro å kjøpe Libresse sine bind, istedet for for eks. Always sine :)

Skrevet

Det er nesten like fett som designer Libero.

Mye tøffere å ha dritt til oppunder øra dersom man har trykk av en lomme eller et peacemerke utapå stanken!

Skrevet

Men mensen er jo KJEMPEFESTLIG!!

Skrevet

Kanskje det kan komme sånn spesial design "gucci for Libresse edition" :) eller at det følger med egne tusjer slik at du kan tegne selv når du sitter på toan?

 

Oooo tenk hvilket marked det er innen tena?? De er jo svære og har masse reklame plass! Huske de lekre jeg fikk på Ullevål, veldig hendig med masse padding, men lekkert er det ikke hehe. Kanskje et par kruseduller ville hjulpet på etter fødsel følelsen? Om man ser bort fra nyfødtbarn lykken da...

Skrevet

slipper å kjøpe bind siden jeg har hormonspiral å ingen mens:)

Skrevet

Jeg er fascinert, en ting er disse bleiene...greit nok..hender at ungene løper rundt i kun bleia, men det er jo teknisk umulig å løpe rundt i bare bindet, og akkurat den uka løper vel jenter knappest rundt i trusa ( jeg sover med enten shorts eller pyjamasbukse UTENPÅ trusa også i aller tilfelle...

Hvilken farge, mønster, eller silke eller cotton opplegg gir jeg pokker i bare bindet er passe tynt, suger til seg den helvetes gørra, er mykt og behagelig og sitter som det skal uten å lekke... Forøvrig synes jeg at Libresse er som å ha papp i trusa....helt jævlig.

 

 

Skrevet

I dag lo eg høgt ved bindhylla i butikken. Men kanskje det var det som var meininga? ;-)

Skrevet

Synes det er litt morsomt jeg:-). Heller et kult libresse en et stygt naturfarget et. Alt vi kjøper har en gjennomført design, vi bare tenker ikke over det.

Skrevet

Jeg mistenker at det kjedelige naturfarga ville vært best for miljøet......jeg hadde heller kjøpt det.

Skrevet

Bind er nå uansett et lite helvete å bruke! Jeg knurrer litt når jeg ser de jeg.

 

Design eller ikke, ingen får meg til å bruke bind!

Skrevet

gamle skrukka, da! du kommer til å angre!

Skrevet

Ja ja, heller skrukke rundt enn et liv med lekkasje og blodflekker overalt! Så kan dere leve lenge dere andre med de vitaminberikede bindene deres.

Skrevet

Egentlig enig med deg der;-) men hvor fresht eller mykt det ville vært aner jeg ikke. Har uansett bestillt men en sånn kopp som er på vei i posten nå, faktisk mest for miljøet skyld;-)

Skrevet

jeg var enig med deg helt til i dag.... men nå har jeg startet et nytt bedre, sunnere liv.

 

*henter enda mer cola*

Skrevet

He he, ja, jeg tror jeg skal ta en vitamin istedet jeg. Eller kanskje spise noe med e-vitamin i.

 

Kose deg med bindene dine. Muhahaha, ondt komplott fra LIbresse for å få flere til å bruke de?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...