Gå til innhold

Tran....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd å gi mini tran siden han var 4 uker.. er 12 uker nå, men må innrømme at jeg er veldig dårlig på det. Jeg syns så synd på han for han syns det er helt jævlig... Gråter som bare det. Gir han fra en sprøyte og vi har delt opp den lille dosen utover dagen så han ikke får alt sprøytet inn i munnen på en gang for da bare brekker han seg. Men jeg tar trantabletter, holder det for han da for han får vel i seg noe gjennom melken?? Jeg fullammer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gir Eskimo Kids, ble anbefalt det da tranen visstnok er renere enn i vanlig tran?! Jeg vet ikke, men uansett den har sånn tuttifrutti smak og jenta vår gaper som bare det =)

Det er kanskje verdt et forsøk å prøve =)

Skrevet

Kjøper man det på apoteket?

Skrevet

Begge mine har fått d-vitamindråper. Dette etter råd frå helsestasjonen då dei gulpa og alle kleda lukta tran...

Skrevet

Hadde lyst å prøve å d-dråper men samboer var på apoteket og der sa de at vi bare skulle fortsette å prøve med tran så venner han seg til det, og dette hører samboer plent på så da måtte vi fortsette med tran. Men skal nok gå å kjøpe selv tenker jeg. Bedre at han får d-dråper enn at jeg skal bli sløv med tran fordi jeg syns synd på han :)

Skrevet

hvordan er disse d-dråpene ?? jeg har brukt tran men hun gulper så mye så jeg har bestemt meg for og slutte med det .......

Skrevet

Eskimo Kids kjøper man på helsekost butikker. Jenta vår har aldri gulpa opp tran etter vi begynte med det =)

Skrevet

d-dråpane kjem i ei lita flaske med smaklaust, blankt innhald. Dryp 5 dråper i drikke/mat eller rett i munnen. Har brukt det til dei slutta å gulpe, for så å begynne med tran, syns det funker heilt greitt. Kan kjøpast på apoteket.

Skrevet

Hvordan gir dere eskimo3kids da? Jeg gir med et lite medisinbeger.., men det er ikke moro å "helle" det i ham, da det er vill skriking når han får det(blir i munnen da men..).

Skrevet

en flaskesmokk.. testa det selv.. genialt.. hehe

Skrevet

d dråper var tingen her- ble bare tull av tran:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...